Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2020 10:47 - Особености на едно родопско село през погледа на варненци
Автор: nomadfamily Категория: Туризъм   
Прочетен: 1586 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 28.04.2020 10:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Знаете ли, че в родопското село, в което си купихме половинката от първия етаж на къща има мечки? Когато за пръв път отидохме да взимаме къщата, нашите приятели ни поканиха първата вечер на гости. В селото има един единствен блок и те живеят в него. И на тръгване ни викат: "Запали една цигара, за да те усети мечката отдалече". Брей. Идваше ми да запаля две. Излизаме по едни стълби.... тъмница. Ама тъмно да видиш. В града няма такъв непрогледен мрак... и тишина.  Чува се някъде там в тъмното планинското поточе, което сии проправя път през дворовете и пада от високо в едно корито над нашата къща. Опипвайки с крака тръгваме към новата ни придобивка..... вървим около 100м. Нашата улица пуста и тъмна. Няма огради...... никой не краде. Спускаме се по една стръмна пътека.... аз не спирам да пуша. Заслушваме се, на отсрещния склон-чуваме как мечката слиза при кошерите, кучетата полудяват, но нищо се невижда.Казаха ни, че са виждали майка с малки посред бял ден да преминава през центъра. Добре, че ударихме по няколко малки, като първо гости. В 5ч. сутринта се събуждам.... от чистия въздух. Чувам баща ми се върти в леглото. Вика ми: "Какво става"? Казвам, че не мога да заспя. Той ми казва:" Даа, тук е така, не се и опитвай. Аз ми викам :" Но татко, вчера карахме 10 часа, пих до 1:00 часа и сега се събуждам". Да-а-а тук е такаа, колко хубави неща имаш още да видиш, утре ще ти ги покажа. Ставай да правиш кафе.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Виждал съм много родопски села, ...
28.04.2020 18:17
Виждал съм много родопски села, nomadfamily. Харесвал съм им гостоприемството. Винаги съм оставал доволен по време на походите и разходките из Родопите.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nomadfamily
Категория: Туризъм
Прочетен: 206013
Постинги: 106
Коментари: 32
Гласове: 317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031